Menu
Your Cart

Gameshero ανοιχτά!  Ξανά μαζί!!

Σας περιμένουμε στο κατάστημα μας!!!

🦸‍♂️ Click Inside 👉 Κλείστε το ραντεβού σας την ώρα που σας εξυπηρετεί.

Στείλτε μήνυμα στο 13032 και επισκεφθείτε μας!!!

Θυμηθείτε έχετε 3 ώρες στην διάθεση σας 😉

🦸‍♂️ Click Away  👉 Κάντε την παραγγελία σας  στο gameshero.gr και μόλις είναι έτοιμη θα λάβετε μήνυμα για να κλείσετε το ραντεβού σας!

 

Οροι Εγγύησης

Όλα τα προϊόντα μας καλύπτονται από εγγύηση με το παραστατικό αγοράς τους από τα επίσημα service της εκάστοτε αντιπροσωπείας τους.


Για να καλυφθείτε από εγγύηση αποστέλλετε το προϊόν συνοδευόμενο από ένα αντίγραφο του παραστατικού αγοράς κατευθείαν στα επίσημα service αντιπροσωπείας προκείμενου να περάσει από τεχνικό έλεγχο.


Το προϊόν πρέπει να σταλεί από τον πελάτη εντός 7 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, με την πλήρη συσκευασία του και το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς.

Η κακή λειτουργία του προϊόντος πρέπει να οφείλεται σε ελάττωμα του κατασκευαστή και όχι σε βλάβη που προκλήθηκε από κακή χρήση του προϊόντος, όπως για παράδειγμα από πτώση, λειτουργία εκτός προδιαγραφών κατασκευαστή, επέμβαση στο εσωτερικό ή το λειτουργικό του από μη εξουσιοδοτημένους τεχνικούς κλπ.

Oι διαδικασίες που πρέπει να ακολουθηθούν για να καλυφθείτε είναι:


Αποστέλλετε το προϊόν στο κατάστημά μας και με τη σειρά μας το αποστέλλουμε στο αντίστοιχο εξουσιοδοτημένο service για τεχνικό έλεγχο και επίσημη αναφορά της βλάβης. Εφόσον διαπιστωθεί από το επίσημο service ότι η βλάβη οφείλεται σε κατασκευαστικό πρόβλημα και όχι σε υπαιτιότητα του χρήστη, προχωράμε σε αντικατάσταση του προϊόντος.


Αντικατάσταση προϊόντος  δεν γίνεται στην περίπτωση επανεγκατάστασης λειτουργικού ή αντικατάστασης μπαταρίας.


Σε περίπτωση που το πόρισμα από τον τεχνικό έλεγχο αναφέρει μηχανικό πρόβλημα συσκευής, τότε το κατάστημά μας προβαίνει, μετά από συνεννόηση με τον πελάτη, σε αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο ή σε επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη.


ΣΗΜΕΙΩΣΗ:



Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας να επικοινωνείτε με το κατάστημα πριν προβείτε στην αποστολή στο τηλεφωνικό μας κέντρο στο 2106136222.


ΠΡΟΣΟΧΗ:


Σε περίπτωση που η επισκευή δεν καλύπτεται από την εγγύηση (κακή χρήση, ατύχημα, πτώση, κ.λπ.), ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής και το κόστος ελέγχου του προιόντος από το service.


Η εγγύηση δεν ισχύει σε περίπτωση που:

Η βλάβη προκλήθηκε επειδή ο χρήστης δεν χρησιμοποιεί ή δεν συντηρεί το προϊόν σύμφωνα με το εγχειρίδιο χρηστών.

Η βλάβη προκλήθηκε από νερό, πτώση ή απρόσεκτη φύλαξη.

Η βλάβη προκλήθηκε από επισκευή ή μεταποίηση λειτουργικού του προϊόντος από μη εξουσιοδοτημένο κατάστημα.

Η βλάβη προκλήθηκε εξαιτίας ατυχημάτων ανωτέρας βίας, διαφορά ή πτώση τάσης ρεύματος, κακή φόρτιση μπαταρίας.